“Ik werkte eerst in loondienst als technisch specialist voor 12 jaar. Uiteindelijk heb ik besloten om voor mezelf te beginnen. Toen ik een afspraak had met Mats kreeg ik meteen een goed gevoel. Wat er werd aangeboden was perfect en daardoor had ik een heel goed gevoel. Het heeft me heel veel klanten opgeleverd en ook klanten die vaker terug zijn gekomen. Ook is mijn regio verbreed door De Klantenmachine wat mij veel heeft opgeleverd. Ik ben echt ontzettend blij met het werk wat ik via De Klantenmachine ontvang en ik kan er prima van leven. Dus ik heb in principe niets meer nodig naast De Klantenmachine, maar je moet natuurlijk nooit op één paard wedden.“
Referenties
Smakman Elektrotechniek
“Het meest waardevol aan De Klantenmachine is dat de opdrachten heel divers zijn, van een eigenaar van de Rabobank tot een gepensioneerde stratenmaker.”
“Het geeft je een boost van hier tot Tokyo. Je bouwt een groot klantenbestand op en daardoor groei je enorm. De diversiteit van opdrachten is het meest waardevol voor mij, de doelgroep is enorm breed doordat iedereen op Google kan zoeken. Je komt overal en daardoor krijg je ook weer nieuw werk. Dat is heel waardevol voor mij. Ik zou De Klantenmachine dan ook 100% aanbevelen bij andere relaties. Je moet wel meteen klaar zijn met de boekhouding etc. aangezien je direct volle bak aan de slag kan. Alle facetten moeten op orde zijn wil je starten bij De Klantenmachine want het aantal klanten komt snel binnen.”
George Smakman
Loodgieter de NVS
“Voordat ik in zee ging met De Klantenmachine was ik ZZP’er. Ik wou gaan uitbreiden door onder andere personeel aan te nemen en me meer te gaan richten op particuliere klussen in plaats van klussen voor grote bedrijven. Een relatie van mij (die al klant was bij De Klantenmachine) had mij geadviseerd om een samenwerking met De Klantenmachine aan te gaan. Tot de dag van vandaag was dit het beste zakelijke besluit wat ik heb genomen.”
“Ja, wat moet ik zeggen.. gewoon een heel goed bedrijf die mijn groei heeft weten te realiseren.”
“Ik ben als ZZP’er begonnen en nu heb ik 2 man personeel in dienst. Het doel om uit te breiden is dan ook zeker behaald. Het tweede doel om me meer op particuliere klanten te gaan richten is ook met vlag en wimpel behaald. Tegenwoordig is het 90% particulier. De omzet is verdubbeld sinds de start van onze samenwerking. Ik ben enorm te spreken over De Klantenmachine die deze groei heeft weten te realiseren. Ik zou het dan ook zeker bij andere bedrijven aanbevelen, maar natuurlijk niet in mijn regio.”
Roeland van de Velde
Amiro CV en Elektra
“Voordat ik begon bij De Klantenmachine was ik net begonnen met mijn bedrijf. Ik had wel al wat eigen klanten waar ik klussen voor deed, maar ik verhuurde mezelf nog erg vaak aan andere bedrijven. Totdat ik werd benaderd door De Klantenmachine. Door De Klantenmachine was dit niet meer het geval en was ik continu bezig met mijn eigen klanten. Natuurlijk had ik in het begin wel zoiets van; “eerst zien, dan geloven”, maar door een proefperiode ging ik overstag en heb hier dan ook geen moment spijt van gehad.”
“De Klantenmachine hanteert een eerlijke werkwijze. Ook zijn ze bij De Klantenmachine erg flexibel en denken ze graag met je mee.”
“De Klantenmachine heeft zijn beloftes zeker waargemaakt. Onze klantendatabase is flink uitgebreid, wel met zo’n 500%. Het mooie aan De Klantenmachine is dat alle klanten ook daadwerkelijk “jouw klanten” worden. Je kunt zelf je visitekaartje afgeven en dan bellen ze jou de volgende keer zelf. Toen ik begon aan de samenwerking bestond Amiro uit één werknemer en dat was ikzelf. Nu heb ik 7 man aan personeel rondlopen, een enorme groei dus. De Klantenmachine is nog steeds verantwoordelijk voor 30% van onze omzet. Ik zou ze dan ook zeker aanraden bij andere bedrijven, mits het niet in mijn regio is natuurlijk.”
Amiro el Wasif
Dakpreventie van der Steen
“Ik ben super tevreden over alle klanten die binnenkomen via De Klantenmachine. De werkwijze die De Klantenmachine hanteert, werkt namelijk een stuk beter dan de werkwijze die ik hiervoor had. Voorheen deed ik aan deur aan deur verkoop, om zo zelf klanten binnen te halen. Sinds een tijdje ben ik helemaal met deze werkwijze gestopt, omdat ik meer dan genoeg klanten binnenkrijg via De Klantenmachine. Nu hoef ik niet meer deur aan deur te verkopen, maar bellen mensen zelf met hun probleem. Dit geeft mij een groot voordeel, omdat de klanten die mij bellen al weten dat het hun geld gaat kosten. Ze zijn op de hoogte van hun probleem en zijn bereid dit te laten repareren.”
“Wat ik vooral erg fijn vind aan De Klantenmachine is het persoonlijk contact. Als het even wat rustiger is, heb ik rechtstreeks contact met Mats en zorgt hij toch voor meer klanten.”
“Twijfels had ik wel aan het begin, maar dat is niet meer dan normaal. Ik begon met een proefperiode en dacht: ‘laat het maar zien dan’. Ik had al snel door dat deze werkwijze erg goed voor mij werkt. Het ligt er natuurlijk aan hoe je met de nieuwe oproepen om gaat. Voor mij werkt het zo goed omdat ik zelf minder hoef te verkopen dan voorheen, de klanten gaan sneller akkoord met mijn voorstel. Ik draaide direct winst en krijg momenteel zelfs alle nieuwe klanten binnen via De Klantenmachine. Dit is dan ook de reden dat ik De Klantenmachine al bij andere heb aanbevolen.”
Sem van der Steen
Neem contact met ons op
Martijn drinkt graag een kop koffie met je!
Martijn Wijbenga
Accountmanager
Wil jij ook meer klanten en meer omzet? Neem dan contact op en vraag vrijblijvend meer informatie bij ons aan!